Forum E-Commerce Brasil: +10.000 Attendees, +100 Exhibitors, +60 Speakers, +10 Content Areas, +3.000 Companies

Forum E-Commerce Brasil will take place in Sao Paulo, on July 26 and 27, 2016

Pressemeldung der Firma Inline Sales GmbH

Frankfurt, 08.07.2016 – Fórum E-Commerce Brasil is the main e-commerce summit in Latin America and the third largest event of the sector in the world, according to Forrester Research.

In it’s 7th edition, the Forum will gather 10.000 attendees in its two intensive days of networking and technical activities from different areas that will make a difference on the day to day of e-commerces from all over Brazil.

Forum E-Commerce Brasil is held since 2010 and has become consolidated over the years, as the major e-commerce event in Latin America. Among the keynotes attending the event in the past editions are executives from: Best Buy, Tommy Hilfiger, Sears, Zappos, Google, Facebook, Alibaba, AliExpress, Target, Forester Research, Walmart, Internet Retailer, Staples, Litght In The Box and Amazon WS. In the last edition (2015), we had more than 7 thousand attendees, e-commerce seniors executives, from 13 different countries, among them: USA, Canada, Argentina and China.

In 2016, Fórum E-Commerce Brasil will take place in São Paulo, on July 26 and 27. This year, the event will be prepared for more than 10 thousand attendees, with simultaneous diffent areas, besides a business hall with more than 100 national and international exhibitors, during two days. The main goal is to potentialize even more networking, knowledge acquiring and improvement, and accomplishment of thousands of deals beeing made.

The event follows the growth of the brazilian market. According to the eMarketer report Worldwide Retail e-commerce Sales: 2013-2018, published on January 2015, Brazil is the 5º country with more potential of growth in online sales around the world.

Because of the increasing maturity of this market, brazilian executives are looking for strategic content with a strong technical bias in all the areas of a online operation: customer experience, marketing, strategies of sales conversions, customer service, omnichannel technologies and integrations, management, logistics, mobile, big data, business intelligence, people management, artificial intelligence and architecture of information, SEO, search, programatic media.

Based on this upward scenario, we would like to invite you to participate in 2016 Forum E-Commerce Brasil and shareyour knowledge and experience in the e-commerce market.

Service:

Forum E-Commerce Brasil 2016

Registration link: https://www.ecommercebrasil.com.br/…

Attendees: 10 thousand people

Date: 26 and 27 on July, 2016

Direction: Transamerica Expo Center. Dr. Mário Villas Boas Rodrigues Avenue, 387. Santo Amaro, São Paulo – SP. Zip Code: 04757-020

Tel: +55 (11) 5643-3000

For Press Registration, please contact:

Tagarela | contato@tagarela.co | Tel: (21) 3169-2943 / (11) 3508-1915



Firmenkontakt und Herausgeber der Meldung:
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http://www.inline-sales.net

Ansprechpartner:
Sebastian Naumann
+49 (89) 3090488-32



Dateianlagen:
Inline Sales GmbH: Services - MADE IN GERMANY Die Inline Sales GmbH, mit Sitz in München, Frankfurt und Hannover, ist Spezialist für Business Process Outsourcing in Vertrieb und Marketing. Die Inline Sales GmbH übernimmt für Unternehmen der unterschiedlichsten Branchen, für Regierungen, Konsulate und Wirtschaftsförderungs-Gesellschaften aus der ganzen Welt den strategischen und operativen Geschäftsaufbau durch die Bereitstellung von Services und Ressourcen in den Bereichen Vertrieb, Marketing und Business Development. Die Dienstleistungen der Inline Sales GmbH wurden in 2008 und 2009 als qualifiziertes INNOVATIONSPRODUKT, in 2009 als qualifiziertes INDUSTRIEPRODUKT, in 2013 als "BEST OF INDUSTRIEPREIS 2013", in 2014 als "BEST OF INNOVATIONSPREIS IT 2014" und in 2016 als "BEST OF INDUSTRIEPREIS 2016" von der Initiative Mittelstand ausgezeichnet. Die Inline Sales GmbH ist Bestandteil der Inline Sales International Group und verantwortlich für das Geschäft der Gruppe in Zentral- und Osteuropa. Weitere Niederlassungen und Vertriebsbüros der Gruppe befinden sich in vielen Ländern in Europa, USA, Asien und Afrika. In ihrer über 16-jährigen Tätigkeit hat die Inline Sales International Group namhafte Kunden betreut wie British Telecom, BBC, Linde, Motorola, COMPAREX, Samsung, EDS, Reed Elsevier oder Laser 2000. Darüber hinaus wurden bereits hunderte von kleinen und mittelständischen Unternehmen erfolgreich aufgebaut. Außerdem arbeitete die Inline Sales GmbH bereits für die Landesregierung von Bayern und die Regierungen von Israel, Süd-Korea, Thailand, Malta, Australien, Belgien, Ungarn, Costa Rica und viele andere.


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